کیمیا پردازان ، تامین کننده مواد شیمیایی (آزمایشگاهی، آزمایشگاهی تخصصی، صنعتی)، تجهیزات آزمایشگاهی و شیشه آلات ، نانو مواد و پودر فلزات

۰۲۱-٣٣٩٥٤٠٧٨
۰۲۱-٣٣٥٣١٤٣٣
۰۹۱۲٨٩٠٨٩٤٥
۰۹۱۲۷۷۷۱۴۷۲

درباره کیمیا پردازان

10 / 10
از 1 کاربر

امروزه هر آزمایشگاهی برای راه اندازی و ادامه فعالیت خود به مجموعه ای از تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای انجام آزمایش ها و تست های مختلف نیازمند می باشند. شرکت های زیادی در زمینه ی تهیه و توضیع مواد شیمیایی آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی و شیشه آلات آزمایشگاهی  و... فعالیت دارند که کیمیا پردازان یکی از برترین شرکت ها در این زمینه می باشد. با کیفیت ترین مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی توسط کیمیاپردازان ارائه میشود.
مواد شیمیایی صنعتی که به عنوان مواد اولیه کارخانه جات و کارگاه ها مورد استفاده قرار میگیرند جزء فعالیت های بارز کیمیا پردازان میباشد.

پودر فلزات و نانو مواد از دیگر موادی است که توسط کیمیا پردازان تهیه و به فروش میرسد. در صورتی که به دنبال مواد با کیفیت و اصلی هستید به شما پیشنهاد میکنیم از بخش محصولات شرکت کیمیاپردازان دیدن نمایید کیمیا پردازان با تجربه چندین ساله در عرصه تامین مواد و تجهیزات آزمایشگاهی فعال می باشد و شما میتوانید  پس از بررسی و مقایسه محصولات ارائه شده نسبت به خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و یا سایر اجناس و مواد ارائه شده اقدام نمایید.

نظرات
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :